понеделник, 13 юли 2009 г.

Пясъчни фигури за пясъчни хора





През почивните дни отскочих до морето. Няколко пъти през изминалата седмица попаднах на анонси за втора поред експозиция на пясъчни фигури в Бургас. Бях решил, че ще ги посетя, понеже съм виждал подобни в чужбина и винаги са ми харесвали.
Като начало, не беше лесно да ги открия, въпреки че в Интернет пишеше, че са до х-л Парк в парк Езеро, никой от петимата "бургазлии", които питах лутайки се из града, къде е това нямаха идея, а за пясъчни фигури не бяха чували изобщо. Разбира се когато човек търси, намира. В един не лош парк в края на града до един соц-Парк хотел.
Никакви реклами, никакъв анонс, нищо което да хване скучаещия турист и да го доведе до там, само аз и още няколко заблудени. На входа сърдита бабичка се скара на сина ми още преди да сме влезли, защото и влизал в стаичката (той просто предположи че от там е входа), взе ни по 3лв на човек и ни ПУСНА да влезем в заградено пространство където имаше наистина няколко много хубави фигури. Разходихме се поснимахме и си тръгнахме, на изхода наперен български мачо се скара на детето си, което нещо се радваше: "Ай стига крищя бе, да'н си селянчи..." на което майката (най-вероятно фолк певица, ако не - поне манекенка) отговори "Ам'чи куга да крещи бе? Кат стани като тебе ли, да си показва магариити." Засмях се подминах, но след няколко метра друг подобен субект отиващ към плажа с любимата си, каза: "Аку ми искат повичи от идин лев да си ги наврът пясъците в г..а" Това ми дойде малко в повече и ме накара да се замисля... Навсякъде другаде където съм виждал подобни пясъчни фигури те са в центъра на курорта, на възможно най-забележимото място, не са оградени с телена ограда, има много млади хора, които те канят да ги разгледаш, всички им се радват и ги снимат. Толкова ли е трудно, след като сме направили по-сложното да ги създадем, да им осигурим подходящо място, с подходяща реклама, така че да могат повече НОРМАЛНИ хора да ги видят?

Няма коментари:

Публикуване на коментар